دست های رأفت

بده اى پیر خرابات تو راهى ما را. .

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ


دلبرا گر بنوازى به نگاهى ما را

خوش تر است ار بدهى منصب شاهى ما را

به من بى سر و پا گوشه چشمى بنما

که محال است جز این گوشه پناهى ما را





پ..ن:

حاج آقای عالی یه بار می گفتند :

"  همونطور که اعتقاد ناصحیح و غلط فساد در عمل می آره

انجام گناه و عمل فاسد هم تدریجا  باعث فساد در عقیده خواهد شد  "


به بعضی از اطرافیان و تغییرات احوالشون که نگاه می کنم

ار خودم و نفسم خبلی می ترسم

از خدا می خواهم که ذره ای از مسیرش فاصله نداشته باشیم

از او می خواهم که مار را در راهش ثابت قدم حقیقی قرار دهد

تا هیج گاه در مقابل حق قرار نگیریم



پ.ن:

بهم صبر بده ..

تا به زیبایی صبوری کنم

من از فضل تو و ائمه ات نا امید نمی شوم

که الحمد لله هنوز کمی از سادگی باقیمانده است. .


۹۲/۰۳/۲۱

نظرات  (۱)

ذکر لبم به محشر انشالله

یکصد و ده مرتبه علی ولی الله

علی علی علی علی یا علی

مست تولی توام به ولله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->